הרב אברהם פינזל: "להפסיק עם קולות הנהי והבכי, הקב"ה מחלק את הכסף"

אסתי פלד No Comments on הרב אברהם פינזל: "להפסיק עם קולות הנהי והבכי, הקב"ה מחלק את הכסף"

על רקע הקיצוצים במוסדות החינוך החרדי, הרב אברהם פינזל מנהל ת"ת חכמת שלמה בירושלים, בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על הקיצוצים הקשים במוסדות החינוך ולימד אמונה דווקא בשעה זו, "אם הקב"ה סוגר צינור אחד יפתח צינור אחר"

צילום: פלאש 90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקיצוצים בחינוך החרדי, הכתב הפוליטי אבי רבינא הציג ב"מהדורה המרכזית" את ההישגים המועטים שהיו לנציגים החרדים בתקציב המדינה, "לאחר הפליבסטר בוועדות לקראת תקציב המדינה, הצליחו חברי הכנסת גפני ואזולאי להציל 30 מיליון ש"ח לחינוך העצמאי ו-30 מיליון שח לרשת מעיין החינוך, זה פירורים, במוצ"ש האחרון היה כנס של מנהלי הסמינרים והם יצאו משם עם פנים נפולות. הכספים שבנו עליהם במוסדות החינוך לא יגיע".

הרב אברהם פינזל מנהל ת"ת 'חכמת שלמה' בירושלים, התראיין למהדורה וסיפר על המצב במוסדות החינוך, "היינו בישיבה עם נציגי יהדות התורה, לא ראיתי פנים נפולות אבל אין להם את האפשרויות לעזור, צריך להבין כי תקציב הפטורים לא נמצאים בבסיס התקציב, וזה בעיקר תקציבים קואליציוניים. אנחנו כבר 12 שנה נאבקים על כך. כעת אין לנו אחות בבית המלך".

הרב פינזל חיזק את מנהלי מוסדות החינו ואמר, "מניסיון העבר אנחנו מאמינים בקב"ה, צריך להפסיק עם קולות הנהי והבכי, הקב"ה מחלק את הכסף, התורה לא תשכח ולא יכנס גרם של לימודי חול. אם הקב"ה סוגר צינור אחד ברור לנו שהקב"ה יפתח לנו צינור אחר. החיידרים ימשיכו במתכונתם כפי שהיה".



0 תגובות